Diskuse

Miloš není zločinec a Karel není ideál

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, Má očekávání vůči KS nejsou zdaleka tak ambiciózní ve smyslu křesťanskodemokratické politiky, jako tvá. Mně by úplně stačilo, kdyby se distancoval od vyložených politických a hospodářských prasečin v autorství Top/STAN, případně od některých lidí v Top, které asi oba považujeme za velké darebáky. Ale ani, když to neudělá, nezbude mně, než jej se zaťatými zuby volit. A hlavním a jediným důvodem je Zeman. Pomíjím, že jeho naduté a přebujelé narcistní ego není menší toho Klausova. Pomíjím jeho neradostné výsledky v prichvatizaci bankovnictví, sanaci bankovních tunelů a rozkulačení průmyslu v držně bank - těžké důsledky neseme dodnes a ještě dlouho poneseme. Že není zločinec je jenom díky tomu, že kauzy Bamberg, Olovo a další byly v rámci oposmluvních garancí zahrány do autu, což rovněž pomíjím. Pomíjím, samotnou oposmlouvu, jako prapůvod klientelizmu, korupce a defraudací ve vzájemné režii socdem a ODS. Co mně ale velmi leká, je  to, že zvolením Zemana dále posílí hrozba revitalizace komunismu. Což ostatně předvedla i socdem po krajských volbách, když prakticky všude upřednostnila komunisty před lidovci. Nelze nevidět Zemanův neustálý prokomunistický vlezdo...elismus, ani bezprostřední rudé okolí. Toto nebezpečí všichni jaksi přehlíží, ač je vážnější, než si připouštíme. Zvláště v naší labé a nezralé demokracii. A volit Schwarzenberga znamená nedat tomuto nebezpečí další šanci.

2 0
možnosti
Foto

Slabí preferují slabé protivníky. 

M.j. proto dnešní politické stran vypadají tak, jak vypadají. Slabí v čele nedovol dorůst silnějším, aby neohrozili jejich pozice (to v důsledku vede k degeneraci stran).

Slabí "mocní" preferují slabé protivníky proto, aby nebylo tolik vidět, že jsou slabí.

0 0
možnosti
Foto

Běžte se někam zdekovat Kasale a laskavě si hra'dte ty restituce ze svého, děkuji Rv

3 5
možnosti

"Proč tedy nakonec budu volit Karla?"  Fajn, aspoň vím, koho nevolit.

3 2
možnosti

Pane Kasale pro mne je to těžká volba, ale budu volit Miloše Zemana. Zeman je menší zlo a i když je to EUrofederalista, není to EUhujer, který by nekriticky přejímal vše co v "Bruselu " vymyslí jako Schwarzenberk. Také nebude v budoucnu jmenovat Kalouska guvernérem ČNB.

3 3
možnosti

Plně chápu Vaše rozhodnutí volit Karla. Pro mne jsou oba protagonisté druhého kola přijatelní. Proto nechám na jejich příznivcích ať rozhodnou a v duhém kole volit nepůjdu. Hlavní je, že do druhého kola nepostoupili Fischer a Dienstbier!!!!!!!!!!

Ad - Slavomír Beneš: co takhle vynechat osočování autora a vyjádřit se ke kandidátům postoupivším do 2. kola. !!!!!!!!!! Rv

2 2
možnosti

Až Vy kvůli silničním pirátům přijdete o jediné dítě, jako jsem přišel já, tak budete mluvit jinak. Kvůli takovým lidem, jako je autor tohoto článku, já vím, jak vypadá rakev vlastního potomka.

Až něco takového zažijete Vy, potom si o těchto věcech můžeme povídat. Zatím nevíte, co to je.

1 3
možnosti

Pane Kasale, Vy se nestydíte po té dopravní nehodě, kterou jste zavinil a o které všichni víme, se ještě chodit národu připomínat? Já osobně na Vašem místě bych raději mlčel a trápilo by mě svědomí.

1 7
možnosti