Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

strycek-Joe s.r.o.

12. 8. 2012 22:35
Myslím, že jde o propagandistickou bublinu, Kasale

řadoví věřící nejsou totéž co profesionální páteři, kteří si chtějí přivlastnit státní majetek. Korytářsky založení přerdstavitelé ČSSD to nepochopili, couvli a propaganda toho využila Rv

5 0
možnosti
K

kurnikšopa

12. 8. 2012 22:32
2 0
možnosti
JH

bednarik62

12. 8. 2012 22:25
Opravdu

po přečtení jsem nabyl dojmu, že jsem to napsal já sám. Máte pravdu, některým s menším IQ postačuje taková ta zemito--pivně--vulgární oranžová záře nad pleší s kramářskou vyřídilkou.

2 0
možnosti
HB

zeto

12. 8. 2012 22:42
Re: Opravdu

Zrovna Vy můžete kritizovat a psát o něčem zemito--pivně--vulgárním... ;-D, přičemž se vyjadřujete naprosto stejně. Směšné...

3 0
možnosti
PV

Fibich

12. 8. 2012 22:07
ČSSD lavíruje.

Stejně to ČSSD nepomůže. Ti kdo schvalují velkorysý dar státu Katolické církvi nebudou stejně volit ČSSD i kdyby se tato strana přetrhla ve snaze dát církvi ještě více.

4 0
možnosti
Č

českej.venkovan

12. 8. 2012 21:49
..dobrý den pana Kasale...

...ač jsem Vaší stranu nikdy nevolil...Vás osobně jsem vždy považoval za jednoho ze slušných politiků....

3 0
možnosti
B

bofums

13. 8. 2012 7:30
Re: ..dobrý den pana Kasale...

Mám podobný dojem. Taky jsem nikdy nevolil " slizkého hada na 3", ale u pana Kasala se mně líbilo,

že  nepřekročil meze slušnosti a to je někdy v politice těžké! Snad to uznají i ti  strejdové, co si přes

pivní pěnu nevidí  špičku vlastního nosu! Nepatřím mezi stoupence žádné církve a rozhodně jsem proti

tomu, aby kdokoli dostával cokoliv zadarmo, ale zastávám názor, že ukradený majetek se musí vrátit

tomu, komu byl ukraden. Kéž " zloba, závist a zášť" konečně " uplynou"R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jan Kasal je emeritní poslanec.

Seznam rubrik