Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

rezjir

30. 1. 2010 22:04
Už jsem to psal jinde, ale prosím

mohu to zopakovat.

Když nás Kalousek s Topolánkem snížením daní mohli přivést do krize, tak proč by nás Paroubek nemohl přivést zvýšením daním mezi 10  nejbohatších států v EU. Zcela určitě se jedná o státy, kde je větší daňová zátěž než u nás. Takže nějak začít musíme, alespoň první známku toho blahobytu si musíme užít, tedy ty daně, ne?

a co když se to srovná. Rovnovážný rozpočet znamená natvrdlou korunu, tedy její zvýšenou kupní sílu, a například tedy nížší ceny všeho importovaného zboží, i toho benzínu.

takže možná že to co ztratíme na daních, získáme na kupní síle. Přemýšlejte pane poslanče.

0 0
možnosti
A

Altera

30. 1. 2010 23:16
Re: Už jsem to psal jinde, ale prosím

dělat ze sebe blbce veřejně, na to už musí být nátura, viď rezjire.

0 0
možnosti
MSM

modroneobošáni stop. m.p.

31. 1. 2010 7:37
Re: Už jsem to psal jinde, ale prosím

Tak ho ze sebe nedělej!

0 0
možnosti
RR

rezjir

31. 1. 2010 8:15
Re: Už jsem to psal jinde, ale prosím

To tím myslíte koho, autora blogu? Pokud tím myslíte ten můj příspěvek, zcela jistě pro vás nebude problém dokázat, že se mýlím. A já budu potěšen vysokou intelektuální úrovni diskuse. A to myslím vážně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jan Kasal je emeritní poslanec.

Seznam rubrik