Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PetrBrno

9. 12. 2009 10:45
Už jsem se lekl

že se KDU-ČSL vzdá případného příjmu z voleb ve prospěch těch sociálních zařízení....    Jsem rád že je všechno při starém. Mám rád určité jistoty, nemám rád překvapení, kor od politiků. Moje srdce by to nemuselo vydržet. :-)

0 0
možnosti
JS

astar

9. 12. 2009 9:50
všem Vašim kolegům

Pane Kasale, vy  a KDU jste byli ve vládách minimalně od roku 98, takže jste se na prožírání peněz také zůčastnili, spolu s Kalouskem, který se ted tváří že o ničem neví..nechte si vaši agitační předvolební jolku.. Vy a Vaši kolegové v poslanecké sněmovně rozhodně biti nebudete, vaše nezdaněné náhrady a další peníze za funkce v čenkoliv máte jisté.. narozdíl od normálních lidí kteří neví, jestli  od ledna nebudou muset šlapat na UP..;-€

0 0
možnosti
B

Boridoj

9. 12. 2009 9:18
Mám lepší nápad.

Co takhle, pane Kasale, zrušit senát, snížit počet poslanců sněmovny na polovinu a omezit jejich prebendy? Já vím, nepřineslo by to kdovíjaké miliardy, ale byl by to dobrý začátek, nemyslíte?

0 0
možnosti

ladronax žíhaný

22. 1. 2010 13:30
Re: Mám lepší nápad.

To navrhovali kdysi republikáni, je to tedy populismus nejhrubšího zrna.

0 0
možnosti

Ondatroň šestitlapý

9. 12. 2009 8:30
...jooo, Kasal, ty být velký "ekonom"

8-o8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jan Kasal je emeritní poslanec.

Seznam rubrik