Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Limburger

Doporučuji věnovat pozornost a podpis raději této petici...

http://www.petitiononline.com/sptklaus/petition.html

0/0
9.10.2009 0:06

genom123

Křestanský demokrat

Pane poslanče  ted teoreticky ! Vy jste křestanský demokrat ,ale co má společné křestanství s demokracií? v Bibli není o demokracii ani písmeno , nemají spolu žádný průnik takže širokospektrální strana. Co je konečným cílem KDH strany ,jednoznačně aby všichni chodili do kostela a to 100% ,50% jako cíl nemáte ,směr je tedy jasný ...potom jste ale hnutí které naplnuje skutkovou podstatu trestného činu hnutí které směřuje k potlačení práv a svobod svých občanů ...pane poslanče stačí že SMĚŘUJE ! nejsem právník ale tak to je,zároven mate právo na svobodné vyznání náboženskou svobodu ,komunisti ani extremní pravice ne ,ti ale mají směr stejný. Ted představa že byste vyhráli volby a dostali tak 49% hlasů ,možné je všechno stačí Vám vrátit 270 milard , všichni Lichnštejnové by vyhráli restituce ..další nechám na fantazii laskavého čtenáře ...

0/0
8.10.2009 18:28

Limburger

Doporučuji věnovat pozornost a podpis raději této petici...

http://www.petitiononline.com/sptklaus/petition.html

0/0
8.10.2009 13:51

Limburger

Pane Kasale, nesouhlasím s Vámi....

a jako argumenty přijměte dva následující články:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/104534/Proc-Lisabonska-smlouva-smrdi.html

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/104879/Evropska-unie-sikanuje-Ceskou-republiku.html

.

Také bych se Vás rád zeptal, jak jste myslel poslední tři věty Vašeho článku, které mi připadjí děsivé. Vzpomínám si, že "klid na práci a na řešení problémů" v této zemi vždycky strašně moc potřebovala KSČ za dob totality (a tím si zdůvodnila pak skoro všechno...). Prosím, v čem neratifikace LS něčemu brání??? Vy jste bez ní neklidný?

0/0
8.10.2009 13:49

Rudolf Polanecký

Kde vy jste se tady vyloup'?

Pane poslanče, vy ani nevíte, co obě komory parlamentu schválily? Pokud je mi známo, tak obě komory pouze daly souhlas k ratifikaci Lisabonské smlouvy. Neschvalovaly ji. Souhlas obou komor k ratifikaci je nutný, není ale nařízením. Ústava jasně hovoří o tom, že ratifikace je prezidentovou pravomocí. Prezident může smlouvu neratifikovat, ač má souhlas obou komor.

Také byste neměl mlžit. Ústavní soud rozhodoval o několika málo článcích LS, zda jsou v souladu s českou Ústavou. Sám Ústavní soud deklaroval, že další stížnosti jsou možné. Upřímně, nedomnívám se, že je v zájmu České republiky a ani jiného členského státu odebzdat 80% rozhodovacích pravomocí do Bruselu a už vůbec ne, budeme-li muset plnit věci proti naší vůli, pokud to v EU odsouhlasí kvalifikovaná většina, tj. 55% států s 65% obyvatel (původní patnáctka?).

Stejně jako jiní, jako byste nechtěl pochopit, že je právem každé země EU ovlivňovat další směřování tohoto spolku. Má snad vystoupit každý stát při sebemenším nesouhlasu?

0/0
7.10.2009 19:22

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Pane Polanecký, pane Polanecký8-o8-o8-o8-o

0/0
7.10.2009 19:44

Georgis Fasulis

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

:-))) To jsou věci pane kolego, co? Nějáký senátorek nám leze do zelí, co? Ať si hezky v klidu senátoruje a blogování ať ponechá vyvoleným blogerům, kteří jsou na rozdíl od pana Kasala přední experti na ústavní právo, není liž pravda, že? :-)))

0/0
7.10.2009 22:36

Georgis Fasulis

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Proboha, samozřejmě ne senátor, ale poslanec!!!!!!!!!!  Sypu si popel na hlavu a panu Kasalovi omluva.  Prostě překlep. Občas se mi typově plete pan Kasal se Sobotkou z ODS!

0/0
7.10.2009 23:06

sir Humprey

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

ale Ruda má pravdu, že?

0/0
8.10.2009 1:49

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Myslím, že plně postačí, že je to pravda pro Vás ;-D

0/0
8.10.2009 1:51

sir Humprey

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

v čem ji nemá, Saško?

0/0
8.10.2009 2:08

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

V čem ji má?;-D

0/0
8.10.2009 2:22

Georgis Fasulis

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Pane Polanecký, založte si s panem prezidentem politickou stranu, dejte si do programu vystoupení z EU, střádejte, střádejte své voliče ... a přijde den a s EU zúčtujete.

Všechno ostatní je jaksi .... tak nějak .. protiústavní, není -liž pravda? :-)))

0/0
7.10.2009 22:39

Majklova_proxy

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Nedelej ze sebe jeste vetsiho...

0/0
7.10.2009 23:19

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

No jestli máte takový dojem, tak Vaši reakci považují zase jiní za projev toho, nač narážíte. Jsou to dvě skupiny, které spolu nemahí šanci jakkoli komunikovat. Já se hlasím k té skupině, jež považuje za troubu Vás.

0/0
8.10.2009 1:32

Majklova_proxy

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Od Alexandra Spaty to vazne neboli.

0/0
8.10.2009 1:34

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Tak to jsem rád, že jste to přežil bez úhony.

0/0
8.10.2009 1:45

sir Humprey

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

já vás za vola nemám

ale souhlasím s Rudou

0/0
8.10.2009 1:50

Alexandr Špáta

Re: Kde vy jste se tady vyloup'?

Proti gustu žádný dišputát.:-)

0/0
8.10.2009 1:56

Streit

Fuj!

Proč by toprezident dělal? To jste křesťan, farizeji?

Běžte se bodnout lavorem - do Brusele!

XEUX

[>-]

0/0
7.10.2009 18:16

Psychor

Kasal = bruselský pohůnek a zrádce českého národa

Pan prezident Klaus bude hájit zájmy České republiky a lisabonský diktát nikdy nepodepíše...

Pane prezidente, prosím, nepodepisujte! R^ 

Drtivá většina občanů České republiky stojí při Vás! [>-] R^

0/0
7.10.2009 17:49

Edmund Černá Zmije

Výroba Euroozvěny

Všichni eurohujeři vykřikují Podepiš podepiš podepiš podepiš podepiš .... :-P

-

Kasal se tváří jako že nechápe, že Klausovi nejde o to, aby ratifikaci urychlil, ale jde mu o to, aby jí odvrátil. Takže žádat senátory o stažení podání ústavu soudu nedává z pohledu Klause vůbec žádný smysl. Proč se takto Kasal staví nechápavým je jasné - přidal se ke stádu, které na Klause vytváří nátlak. Mnohdy naprosto absurdními úvahami. Rv

0/0
7.10.2009 16:47

enpassant

Protimluv

Pokud autor ctí ústavní pořádek, měl by ctít i podání ústavní stížnosti a to i kdyby primárním důvodem byla zdržovatcí taktika. Ve skutečnosti je dost důvodů proč LS přezkoumat jako celek a následně s čistým svědomím zamítnout. Počet států, které LS odsouhlasili nesmí být pro ÚS parametrem.

0/0
7.10.2009 15:56

Alexandr Špáta

Re: Protimluv

Ale jděte. Jak jste přišel na to, že autor nectí ve svém návrhu ústavní pořádek Vy rozumbrado. Vy opravdu netušíte, že tam, kde není stížnost (blbovzdorně - byla by stažená od ÚS), není co projednávat a nic by podepisování nebránilo. Jen je to poněkud mimo realitu, chtít něco takového po V.K.

0/0
7.10.2009 16:23

Georgis Fasulis

Re: Protimluv

Pane Špáto, to nemá cenu s těmito lidmi vůbec ztrácet čas. Nikdy neustoupí, neví, co je to respekt k právu, neví co je respekt k jinému názoru, neví co je respekt k přání většiny. Je jim jedno, že prezident hrubě pošlápává Ústavu, překračuje své pravomoce, dělá ze všech a hlavně pak ze sebe vola. V jejich očí ch je MESIÁŠ.

Samozřejmě, že Klaus podepíše a docela se na to těším, a hlavně se pak těším na ty blogy od některých zdejších "expertů" na úplně všechno (my dva své papnhajmské dobře známe, tak nemusím jmenovat :-))) ) Škoda jen, že jejich texty jsou vesměs tak hnědé, že se většinou nedají číst.

0/0
7.10.2009 22:55

Alexandr Špáta

Re: Protimluv

Přečtěte si Georgisi článek člena EP, pana Strejčka, tuším, že se jmenuje "Záznam z jednání EP" nebo tak nějak. Ten už mi připomíná fanouška Sparty, která dostala gól po domnělém faulu na sparťana a ten skuhrá, že křičení fanoušků protivníka Sparty GÓL je projevem nepřátelství a vytváří nátlak na fanoušky Sparty, aby opustili hlediště. Když tak vystupuje občan, třeba bloger, je z mého pohledu jen oběť manipulací V.K., jenž si tak vytváří dojem velké podpory - tím větší, čím víc je takového pokřiku oněch obětí. Ale, co si myslet o profesionálním politikovi Strejčkovi? Kam pro tyhle "profíky" ODS chodí? Klaus tohle skuhrání části veřejnosti vědomě vyvolal, ale že by jen slůvkem takhle zaskuhral on sám - to ani náhodou. Nesoulasím s jeho názory, jeho manipulace jsou pro mne za únosnou mírou i neefektivní a kontraproduktivní, ale má můj respekt alespoň v tom, že to rozhodně není skuhravá baba, natož aby byl při takové činnosti vůbec přistižen.

0/0
8.10.2009 1:25

Alexandr Špáta

Líbivé,

ale od politika bzch čekal přece jen poněkud reálnější pohled.

0/0
7.10.2009 15:19





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.